سفر پيرزن 70ساله بدون ويزا به مدينه
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

این مسئله امری خارق‌العاده و معنوی است و گویا او را خداوند طلبیده و تقاضا دارند مسئولان با کسب اجازه از نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت مساعدت نموده و زمینه ادامه این سفر میهمان الهی خوانده شده حریم کعبه را فراهم کنند.
نوه اين پير زن 70 ساله درگزي گفت: در يك اقدام شگفت‌انگيز و به دور از باور پير زن 70 ساله درگزي بدون ويزا در حج تمتع امسال به مدينه منوره سفر كرد.

به گزارش فارس مجيد دبيريان نوه اين پير زن 70 ساله درگزي در اين خصوص اظهار داشت: خانم آمنه رمارم مادر بزرگ من در روز چهارشنبه هفته گذشته پس از بلند شدن از خواب و بدون در جريان گذاشتن و اطلاع به هيچ يك از افراد خانواده با برداشتن طلاهاي خود از منزل خارج مي‌شود.

وي افزود: مادر بزرگ من پس از خروج از منزل با حضور در طلا فروشي اقدام به فروش طلاهاي خود كرده و سپس با سوار شدن اتوبوس راهي مشهد مي‌شود.

دبيريان تصريح كرد: ما هنگامي كه از حضور نداشتن مادربزرگ در منزل اطلاع يافتيم به مفقود شدن وي پي‌برديم و با مراجعه به اورژانس، بيمارستان و اطلاع به نيروي انتظامي درصدد يافتن او بوديم تا اينكه از حضور مادر بزرگم در مدينه به ما خبر دادند.

نوه اين پيرزن درگزي ادامه داد: چند ساعت بعد با تماس فردي از بعثه مقام معظم رهبري در مدينه با ما، اطلاع يافتيم كه مادر بزرگم به تنهائي در فرودگاه مدينه منوره است.

وي با بيان اينكه مادر بزرگم سواد خواندن و نوشتن نداشته است خاطر نشان كرد: ما همه اعضا خانواده وقتي اين مطلب را شنيديم بهت زده و سرافكنده شديم كه چگونه اين اتفاق روي داده است و مادر بزرگم پس از گذر از بازرسي‌ها به مدينه منوره رسيده و اين در موضوع در حالي ‌است كه مادر بزرگ من بليط، ويزا و گذرنامه به همراه نداشته است.

دبيريان تاكيد كرد: اين مسئله چيزي شبيه معجزه و دعوت الهي است كه هيچ كسي در اين عالم هستي نمي‌تواند منكر اين موضوع به اين مهمي شود.

نوه پير زن درگزي اظهار داشت: همه ما مسلمانان به‌ويژه ايرانيان عقيده داريم كه اگر چنين اتفاقي بيافتد از سوي خداوند طلبيده و دعوت شده‌ايم.

وي يادآور شد: ما از مسئولان حج و زيارت تقاضا داريم هم اكنون كه اين دعوت الهي صورت گرفته زمينه ادامه سفرمادربزرگم را فراهم كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 17 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب